"Κοινωνικοοικονομικοπολιτικοσυναισθηματικοί προβληματισμοί "

Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016

"Θέλεις ν' αγιάσεις και δε σ αφήνουν".

Ρενέ Μαγκρίτ
Θα το συνεχίσουμε με γνωμικά έτσι που πάει.
Δεν ήθελα να πάρω θέση σ' όλο αυτό το ...πανηγύρι που δημιουργήθηκε μετά τη δημοσίευση του ποστ του Χρήστου με τίτλο "μι του νουτσ μπαϊράμ(ι)". Και δε θα έπαιρνα αν δε μ' ενέπλεκε ο ταμίας του συλλόγου, σ' ένα "ευχαριστήριό" του στο fb που με κατηρορεί για δυσφήμιση του Πολιτιστικού.
Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα. Ο συγκεκριμένος σύλλογος δε με ενδιέφερε ποτέ. Υπήρξα μέλος του παλιότερα για καναδυο χρόνια και τίποτα περισσότερο. Το θεωρούσα υπερβολή να ασχοληθώ με τα πολιτιστικά (αλήθεια πόσο παρεξηγημένη αλλά και ...ευκολοφόρετη λέξη) απ' τη στιγμή που γύρω μου τα κοινωνικά προβλήματα ήταν τόσα πολλά και μεγάλα, "εξαπανέκαθεν" που έλεγε κι ένας που δεν τουν ξερς.
Συνεπάγεται ότι δε μπορώ να εκφέρω και γνώμη για το πόσο καλά κάνει ή όχι τη δουλιά του, το κάθε ΔΣ του συγκεκριμένου συλλόγου. Αρκούμαι στις ειδυλλιακές εικόνες που μας μεταφέρουν μέσω του φατσοβιβλίου, περιχαρείς μετά από κάθε εκδήλωση και σε κάτι σχόλια που τα διαβάζεις υπομειδιώντας.
Στο κυρίως θέμα τώρα: o Kάψος - και πολύ καλά έκανε - είπε τη γνώμη του για το σύλλογο και τη λογική στην οποία κινείται. Όπως κι ίσως (μάλλον σίγουρα) γίνεται καθημερινά στα καφενεία.  Με τη διαφορά ότι την κατέθεσε γραπτώς. Πάνω σ' αυτό θέλω να σταθώ και να παραδεχτώ όποιον βγαίνει και παίρνει θέση δημόσια. Κι όταν λέω δημόσια, εννοώ με αποδείξεις (γραπτά) κι όχι κουβέντες καφενείου που επιδέχονται αμφισβητήσεις αργότερα
Προς τι λοιπόν η έκπληξη, το κλάμα κι ο οδυρμός; Μήπως δε ξέρετε (όπως κι όλοι όσοι

ασχολούνται με τα κοινά) ότι θα βρίσκονται πάντα άνθρωποι να κρίνουν το όποιο έργο παράγετε ή δεν παράγετε; Καλό θα ηταν βέβαια, οι κρίσεις να είναι πάντα υπέρ μας ή ανυστερόβουλες. 'Ελα μου όμως που δεν είναι; Κι αυτό είναι που πρέπει να ρίξετε βάρος και να ψάξετε να βρείτε εσείς που απαρτίζετε το συμβούλιο. Να αφουγκραστείτε τον κόσμο της Επανομής και να μην επαφίεστε στα λάικς των φωτογραφιών σας.
Πίσω πάλι. Ένα ποσοστό συμφωνεί με τον Κάψο αν κρίνω απ' τις ευκαιριακές συζητήσεις με συνδαιτυμόνες αλλά και λιγότερο γνωστούς, το ΣΚ. Το πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσοστό θα το καταλαβαίναμε αν υπήρχε η ανωνυμία στο FB. Και γενικότερα η ελεύθερη διατύπωση της γνώμης μας και η διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας (κάτι που χαρακτηρίζει τους ετεροδημότες και τους παραδέχομαι) χωρίς αγκυλώσεις από σόγια και γνωστούς.
Πρόσφατο παράδειγμα οι μεγάλες κινητοποιήσεις που γίνανε πριν 3 χρόνια για τις κεραίες (αλήθεια πού ήταν ο πολιτιστικός τότε;) και στις οποίες πρωτοστατούσαν οι προαναφερθέντες. Όλο το χωριό ήταν υπέρ των κινητοποιήσεων αλλά παρόντες ελάχιστοι, μη τυχόν τους κακοχαρακτηρίσει ο μπαμπανάρης ή ο λάτσιος ή ο μπαλασάς. (τόπα κι αυτό). Έτσι και τώρα: καλά τα είπε ο κάψος αλλά να, πώς, .... αφού είναι γνωστά τα παιδιά!!
Για μένα, καλά τα είπε ο κάψος, γιατί είπε αυτά που σκέφτονταν. Όσοι παρεξηγήθηκαν καλά έκαναν. Εγώ προσωπικά αρκούμαι σ' αυτά που μου προσφέρει ο σύλλογος και δεν έχω παραπάνω απαιτήσεις. Αν είχα θα φρόντιζα να τις διεκδικήσω εκ των έσω. Αλλά όπως είπα παραπάνω, δε μ' ενδιαφέρουν επί του παρόντος τα θεάματα. Μ' ενδιαφέρει ο ...άρτος.
υπογραφή : ένας πρώην ...ΚουΚουές - κατά κόσμον Αιθερόπλωος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου