"Κοινωνικοοικονομικοπολιτικοσυναισθηματικοί προβληματισμοί "

Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016

ΜΙ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΣ, ΜΠΑΪΡΑΜ(Ι) - Απάντηση συνολική

Πρώτον ονομάζομαι Χρήστος Ευαγγελινός και πάντα σε ότι γράφω στον αιθερόπλωο βάζω το όνομα μου από κάτω. Έχουμε και λέμε:
1. Σέβομαι όσους μ' έκραξαν στο facebook . Δεν έχω προσωπικά με κανέναν. Βγήκα όπως πάντα και είπα τη γνώμη μου. Όπως θα την έλεγα στον οποιονδήποτε. Χωρίς να θίξω υπολείψεις ή να πω ονόματα. Το θέμα είναι εξόχως αισθητικό κατ εμέ. Και τι να κάνουμε τώρα δηλαδή που δε μ άρεσε επειδή συνέβησαν όλα αυτά που περιέγραψα στο κυρίως άρθρο? Γιατί αυτά που έγραψα συνέβησαν, είναι δηλαδή γεγονότα. Ας βγεί κάποιος να βρεί ένα λάθος στα γεγονότα γιατι μόνο αυτά με ενδιαφέρουν. Οι συνέπειες των γεγονότων είναι που διαμορφώνουν την άποψή μου. Και η βασικότερη συνέπεια είναι ότι ο πολιτισμός (έρμη λέξη) πήγε βόλτα ή μάλλον ούτε απ έξω πέρασε.
2. Αντιθέτως τώρα, κάπου διάβασα ότι ο πολιτιστικός σύλλογος ανιδιοτελώς προσφέρει στον τόπο. Μα τι λέτε κύριε? όταν ρουφάς διχίλιαρα και πεντακοσάρικα χορηγίες για να στηθείς και να μας παρουσιάσεις τον κόπο σου το κάνεις ανιδιοτελώς? Άμα είσαι ανύσηχος και γουστάρεις τη φάση βάλε φράγκα δικά σου, στερήσου απ τον εαυτό σου για να προτείνεις κάτι ωραίο. Όχι φέρε Δήμε τα φράγκα για να σου φτιάξω εγώ πανυγηράκι. Αυτό δεν είναι πολιτισμός, πάρε δώσε είναι. Νομίζω. Και στην τελική αφου πήρατε λεφτά του δήμου και αφού εν μέρει ο Δήμος είναι και δικός μου, έχω δικαίωμα να πω ότι τα χαραμίσατε. Τόσο απλό.
3. Άλλος πάλι μ έκραξε γιατί δε μπαίνω στο χορό να χορέψω και κάθομαι και κάνω κριτική εκ του ασφαλούς. Δεν οφείλει να ξέρει τι έχω κάνει κι ούτε χρειάζεται να ξέρει. Κι αυτό
είναι δείγμα του προσωπικού μου πολιτισμού. Άγνωστες λέξεις προφανώς για τον κράχτη. Το κόβω εδώ αυτό.
4. Δεν είχε το χωριό πέντε παίχτες και τρεις φωνές να βγουν να τα πουν και να γουστάρουν όλοι όμορφα κι απλά? Αυτά τα βαρύγδουπα τι μου τα θέλετε? Αυτό θα πει απλοί άνθρωποι να κάνουν κάτι εξαιρετικό. Αντιθέτως λουστήκαμε το "ψωνισμένοι άνθρωποι κάναν μια πατάτα." Και δε το λέω τεχνικά ή καλλιτεχνικά (αυτό μια χαρα βγήκε). Η πατάτα έγκειται στη δηθενιά που εκπέμφθηκε. Να το πω κι αλλιώς.... Τον πρόσφυγα δε τον κρεμάς σαν έκθεμα πολιτισμένε γιατί εκείνη την ώρα τον εκμμεταλεύεσαι. Τον πρόσφυγα πας και τον βοηθάς. Αυτό είναι πολιτισμός.
5. Σε Ένα άλλο σχόλιο (και μάλλον το πιο ουσιώδες) αναρρωτιέστε γιατί δεν έρχονται οι νέοι ενώ τους παρακαλάτε συνέχεια. Μα να ρθουν να κάνουν τι? Να χορέψουν τσάμικα και σούστες? Πως θα εκφραστούν όταν τους έχετε έτοιμο πρόγραμμα, συγκεκριμμένο ωράριο, και κονσερβοποιημένο στα μέτρα σας πολιτισμό? (εδώ μπαίνει το άρωμα του φασισμού που έλεγα). Και βέβαια για να βρει χώρο αυτός ο άνθρωπος να δημιουργήσει πρέπει να νιώσει ελεύθερος. Άμα μου τον έχεις εσύ κουρδισμένο, να κάνει τα προβλεπόμενα, τι περιμένεις? Απλά πράγματα, αλλά και τόσο δύσκολα να τα σκεφτείς.
6. Θρασσύδειλος αλήτης, μικροαστική κατινάρα (μ άρεσε αυτό) και κομμουνιστής πρώτη φορά γίνομαι είν η αλήθεια. Τις άλλες φορές ήμουν άθεος, φασίστας , αντάρτης της πορδής με τα λεφτα του μπαμπά και κάτι άλλα που δε θυμάμαι.Συννενοηθείτε, όλα μαζί δε γίνεται.
Υ.γ. Ήρθε η ώρα να το παραδεχτώ λοιπόν. Ναι, δεν είμαι μόνος μου, είμαστε ομάδα. Χωρίς όνομα, χωρίς αρχηγό, χωρίς πρόγραμμα, Χωρίς επιχορηγήσεις, Χωρίς ομοιόμορφα ρούχα στις εκδηλώσεις μας, Χωρίς εσάς.  
Ας είμαστε λοιπόν οι "ΧΩΡΙΣ" τώρα που το σκέφτομαι.
Υ.γ. Ξανά ευχαριστώ αιθερόπλωε για το βήμα.